sobota, 26 marca 2011

One step

Nie wiem jak poradzę sobie z modernizacją bloga, ale mam nadzieję, że powoli dojdę do wszystkiego. Pierwszy wpis poświęcam na małe poznanie mnie i mojego planu.
Chciałabym zamieszczać tu moje szafiarskie stylizacje, zdjęcia z podróży, nowe nabytki, jednym słowem streszczać moje życie, które może kogoś zainspiruje, a może jedynie będzie stronką, na którą będzie mógł wejść każdy, kto nie będzie miał innych zajęć i chwilkę wolnego czasu.


I do not know how I can handle the modernization of the blog, but I hope that gradually I'll get to everything. The first entry is a small sacrifice for me and know my plan.
I would like to post here my outfits, travel photos, new acquisitions, summarize in one word my life that can inspire someone, and can only be this site, which will be able to getanyone who will not have other activities and a moment of free time.



sweater: SH
dress: hand made
T-shirt: h&m
tighst: h&m
pumps: h&m
bracelet: hand made
earrings: parfois

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz