niedziela, 11 grudnia 2011

Milky Way

Ostatnio wracając do domu zerknęłam w stronę okien swojego mieszkania. Ku wielkiemu zdziwieniu w oknach mojego pokoju świeciło się jasne światło.Stwierdziłam że jedyną możliwością jest to, że albo mój brat ogląda u mnie telewizję albo mama zostawia pranie. Okazało się jednak, że w moim oknie wisi kawałek drogi mlecznej! Rodzice podczas mojej nieobecności powiesili mi piękne lampki, które robią niesamowity klimat wieczorem. To było naprawdę miłe z ich strony :)





Recently returning to the house glanced toward the windows of his apartment. To the greatsurprise in the windows of my room shine white light.Myślałam clear that the only possibility is that either my brother watching TV at my mom put wasching. But it turned out that in my window, hangs a piece of the Milky Way! Parents in my absence my beautiful hanginglamps that do amazing atmosphere in the evening. It was really nice of them :)

5 komentarzy: