poniedziałek, 20 czerwca 2011

Kocha samo z siebie






Serca, czymże one są. Każdy ma swoje, jedno, małe, indywidualne. Kiedyś powiedziałam przyjaciółce "cieszę się, że lubię motyw serca" wiem, że brzmi to dziwnie, a ona śmieje się ze mnie do dziś, ale przesłanie jest proste. Dla niektórych serduszka są proste, oklepane, może nawet dziecinne. Ja jednak uważam, że każde jest inne i szczególne. Posiadam niemałą kolekcję sercanych dodatków : pierścionki, bluzki, zawieszki, brożki hand made. W kolejnym poście dodam zdjęcia moich ulubionych. Teraz jednak chciałabym skupić się na serduszku, które bardzo mi się spodobało, a jest zupełnie inne niż te, które robiłam z modeliny. Ma duszę. A przez to, że jest do wygrania buduje swą historię. Tutaj u Pralinki każdy może zaczarować rzeczywistość i spróbować. Jej blog jest naprawdę ciekawy i warto na niego zaglądać. Polecam serdecznie ;)

Powyżej kilka zdjęć z wyjazdu   (Francja)

3 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia ♥

    Zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne zdjecia, pozytywny blog, fajnie jest! bede tu czesciej zagladala!
    cmok
    x

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia są super. Moja ukochana Francja!

    OdpowiedzUsuń