sobota, 18 czerwca 2011

Where grow tulip

Ostatni tydzień spędziłam odbywając wycieczkę po kilku europejskich krajach. Francja, Belgia i Holandia to państwa docelowe, które szczegółowo oglądnęliśmy i poznaliśmy najważniejsze ośrodki kultury. Największe wrażenie wywarła na mnie Holandia. Mimo to, że ich prawa nieco różnią się od tych w Polsce uważam, że życie tam jest o wiele łatwiejsze, ludzie mają wybór. Nie jestem fanką eutanazji czy aborcji, nie palę marihuany a tym bardziej nie jestem lesbijką, jednak uważam, że skoro i tak wszędzie na świecie niezależnie od przyzwolenia wszystkie te zakazy są łamane to Holandia daje wybór, przecież jeśli ktoś nie chce to nie robi niczego wbrew sobie. Dlatego dodaję zdjęcia z Holandii, było warto zobaczyć ten rejon.

sweter: h&m
blouse: stradivarius
bag: from Paris



2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia! jakim aparatem je zrobiłaś?
    a tak na marginesie - uwielbiam Twoją grzywkę!


    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Holandię, mam nadzieję, że sie tam kiedys wybiore:)

    http://dziewczynakomornika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń